فرش 1500 شانه بهترین انتخاب برای منزل شما

تکنولوژی تولید فرش ماشینی همزمان با علم درحال پیشرفت می باشد. در ابتدای ورود فرش های ماشینی به بازار این فرش ها از محبوبیت زیادی برخوردار نبودند و مردم همچنان به خرید فرش های دست بافت علاقه بیشتری از خود نشان میداند. چرا که فرش های ماشینی از نظر دیدگاه بصری آنچنان چنگی به دل نمیزدند و زیبا نبودند و همچنین از لحاظ ماندگاری نیز خیلی زود در اثر پا خوردن سفت می شدند و لطافت خود را از دست میدادند. این نوع فرش ها همچنین آنچنان توانایی حفظ رنگ خود را نیز نداشتند و در اثر آفتاب خوردگی و شست و شو رنگ و روی ابتدایی خود را نیز از دست میدادند.

اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی تراکم و تعداد شانه ی فرش های ماشینی افزایش یافت، از نخ هایی با دوام که با تکنولوژی روز با بالاترین دقت و ظرافت تابیده شده و همچینن از رنگ های ماندگار و با دوام اکرولیک در آنها استفاده شد که توانست جایگاه خوبی در بازار ایران و جهان نسیب خود کند. البته مسیر پیشرفت فرش های ماشینی هرگز متوقف نشد و هرساله بر ماندگاری، دوام، زیبایی و تراکم آن افزوده شده است. 

امروزه با جدیدترین تکنولوژی قرن بافت فرش های 1500 شانه میسر گشته است که این فرش ها در عرض هر متر شامل 1500 شانه هستند و در طول شامل تراکم 4500 می باشند. که این اعداد نسبت به فرش های 320 و 500 شانه که ممکن است شما درحال حاضر در منزل خود داشته باشید، بسیار بالاتر است. 

در گذشته وقتی فرش های دستبافت و فرش ماشینی درکنار هم قرار میگرفت، فرش دستبافت از نظر کیفیت و زیبایی میدرخشید، اماامروزه پیشرفت تکنولوژی باعث گشته که اگر ما فرش دست بافت و فرش 1500 شانه را درکنار هم قراردهیم، شاید از نظر خیلی از افراد فرش 1500 شانه از زیبایی و لطافت بیشتری برخوردار باشد و همچنین اگر از الیاف و پود با کیفیتی در تولید آن استفاده شود عمری به اندازه و یا حتی بالاتر از عمر فرش دست بافت نیز خواهد داشت و شما با کمترین هزینه ی ممکن کیفیتی همتا و حتی بالاتر از فرش دستبافت را در فرش ماشینی خود تجربه خواهید کرد. 

فرش های 1500 شانه که در توس مشهد بافت می شوند ده رنگ می باشند، جنس پود آنها 100 درصد پنبه بوده و از بالاترین کیفیت و ماندگاری ممکن برخوردار هستند. با توجه به متراکم بودن فرش های 1500 شانه بافت هر نوع طرح و نقشه ای که مد نظر شما باشد روی فرش های 1500 شانه امکان پذیر است. شما می توانید با خرید فرش 1500 شانه بالاترین زیبایی و ظرافت ممکن را برای خانه ی خود به ارمغان آورید.