مشاوره رایگان خرید فرش ماشینی

بسمه تعالی

سروران گرامی و ارجمند

با سلام و عرض ادب و احترام

شما به آسانی پول بدست نیاورده ­اید که بخواهید به راحتی و بدون مطالعه و تحقیقات فرش ماشینی بخرید، ما به شما بطور رایگان اطلاعات تخصصی را درباره فرش می­دهیم این اطلاعات به شما کمک می­کند تا بتوانید خرید مطمئن فرش را انجام دهید و از بهترین شرکت­ها فرش خود را انتخاب نمایید، مهم نیست از شرکت فرش توس مشهد محصولی را خریداری کنید، مهم این است که کالایی که خریداری می­شود مشخصاتی را دارا باشد که نشان­دهنده مرغوبیت کالاست. فقط کافیست کمی با توجه بیشتر به نکات ذکر شده توسط مشاور دقت فرمایید.

  • فرشی بخرید که مشخصات ذیل را دارا باشد :

۱- پشت فرش ماشینی اسم شرکت، نام طرح، و علامت استاندارد بافته شده باشد.

۲- روی چرم فرش ماشینی، اسم شرکت و علامت استاندارد حک شده باشد.

( توجه فرمایید که در فرش های ۱۲۰۰ شانه داشتن چرم بخاطر نازکی فرش، ملاک نیست ولی موارد دیگر حتما می­بایستی رعایت شده باشد.)

۳- در شناسنامه پشت فرش علامت استاندارد ملی ایران را با شماره ده رقمی داشته باشد.

۴- آدرس فروشنده حتما به همراه شماره تلفن در لیبل فرش(شناسنامه پشت فرش) کاملا مشخص باشد.

۵- هولوگرام امنیتی حتما در لیبل فرش (شناسنامه پشت فرش) موجود باشد زیرا هولوگرام امنیتی در ایران تولید نمی­شود و در خارج از کشور جهت تولید هولوگرام امنیتی باید تمام مدارک و مستندات موجود باشد تا شرکت تولید کننده، هولوگرام امنیتی را تولید کند.

۶- نخ خاب فرش ماشینی، همان نخ رنگی است که نقوش و گلها با آن بافته می­شوند، باید از اکریلیک شرکت درالون (بایر آلمان) باشد که شبیه­ترین نوع مواد به پشم طبیعی است و خاصیت­های پشم طبیعی در آن مشهود است. تاکید کنید چنانچه نخ بایر آلمان استفاده شده، حتما در فاکتور قید نمایند.

۷-نخ پود صددرصد پنبه رینگ باشد، تا موجبات استحکام فرش در زمان شستشو را فراهم ‌کند. از آنجایی که پود فرش قابل مشاهده نیست، مطمئنا شرکت­هایی که موارد ذکر شده را رعایت کرده اند، این مورد را نیز حتما رعایت میکنند.

۸- وزن فرش در سایز 12 متری، حدوداً 45 تا 46 کیلوگرم باشد.

داشتن موارد ذکر شده نشان دهنده مرغوبیت کالاست، چنانچه فروشنده موارد فوق را به شما تضمین دهد، شما می توانید با اطمینان کامل آن کالا را خریداری نمائید. فرقی نمیکند نام کدام برند و تولید کدام شرکت باشد.

در انتها قابل ذکر است که شرکت فرش توس مشهد ‌موارد و خصوصیات فرش ماشینی ذکر شده را در تولیدات خود رعایت نموده است و این مطلب را تضمین می­کند، و بر این باور است آنچه برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند.

سخنی چند از مدیر عامل شرکت :

مجموعه ما این اطمینان را به شما می دهد که در عین رعایت صداقت و راستی در گفتار و درستی در عمل می توانیم شما را در یک خرید عالی و خرید مطمئن فرش یاری نماییم. شما از تجربه و سابقه طولانی ما در فرش دستبافت و سپس در تولید فرش ماشینی استفاده نموده و کالای مرغوب را انتخاب نمایید.

ما سالیان طولانی در میان همین مردم زندگی کرده وکسب و کار نموده ایم و با سازمان­ها وارگان­ها و ادارات دولتی طرف قرارداد هستیم و توانسته ­ایم رضایت کارکنان آنها را در خرید محصولاتمان جلب نمائیم، چون در کسب وکارمان منافع طرفین را رعایت نموده­ و موجبات رضایت­مندی آنان را فراهم کرده­ایم و به همین منظور آنها در خرید فرش ماشینی ما را به دیگران توصیه می­کنند.