نمایشگاه فرش ماشینی تویاپ 2024 Hali در قازی‌انتپ ترکیه
نمایشگاه فرش ماشینی تویاپ 2024 Hali در قازی‌انتپ ترکیه

نمایشگاه فرش ماشینی تویاپ در قازی‌انتپ ترکیه

نمایشگاه بین المللی فرش تویاپ یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های فرش در منطقه خاورمیانه و جهان است که هر ساله در شهر قازی‌انتپ ترکیه برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، خرده فروشان و مصرف کنندگان فرش در سطح جهان شناخته شده است.

در سال 2024، نمایشگاه فرش تویاپ در تاریخ 28 تا 31 مه برگزار خواهد شد. این فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان فرش ماشینی است که فرصت دیدار با مشتریان، بازاریابان و صاحبان نمایشگاه‌ها را دارند. شرکت ما نیز به عنوان یک تولیدکننده فرش ماشینی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد و غرفه خود را با شماره 123B دارای آمادگی برای پذیرایی از بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

با حضور در این نمایشگاه، شما فرصت خواهید داشت تا آخرین محصولات و فناوری‌های مورد استفاده در صنعت فرش را مشاهده کرده و با تولیدکنندگان و صادرکنندگان این صنعت در ارتباط باشید. همچنین، این فرصت مناسبی برای گسترش شبکه همکاری‌های تجاری و افزایش فروش شما خواهد بود.

بنابراین، به همه دوستداران و علاقمندان به صنعت فرش ماشینی توصیه می‌شود که در تاریخ 28 تا 31 مه سال 2024 به نمایشگاه فرش تویاپ در قازی‌انتپ ترکیه مراجعه کنند و غرفه شماره 123B شرکت ما را نیز بازدید نمایند. منتظر حضور گرم شما در این رویداد بزرگ هستیم.