چرا خرید اینترنتی فرش رونق پیدا کرده است؟

آنچه باید راجع به خرید اینترنتی فرش بدانیم؟

امروزه با پیشرقفت و رشد تکنولوژی، خرید اینترنتی نیز رشد چشمگیری داشته است و براحتی جای خرید حضوری را گرفته است. به گونه ای که در سالهای اخیر، خرید و فروش کالا بصورت اینترنتی در ایران سالیانه 60 درصد رشد داشته است. این مطلب بیانگر این مهم است که مردم با مزایای خرید اینترنتی آشنا شده اند و آرام آرام به خرید اینترنتی کالا و مایحناج خود روی می اورند.

فرش ماشینی نیز جزء کالاهایی هست که از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه بسیاری افراد، این کالا را بصورت اینترنتی خریداری میکنند.

در سالهای گذشته خرید اینترنتی فرش ماشینی و اینکه شخصی از داخل منزل یا محل کار خود اقدام به خرید فرش بکند، امری محال و ناشدنی بود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سایت ها و فروشگاههای مجازی زیادی بوجود آمده است و امر خرید از راه دور را به واقعیت تبدیل کرده است. در حال حاضر بیش از 40 درصد افرادی که با خرید انلاین آشنا هستند، فرش خود را بصورت اینترنتی خریداری میکنند.

 

 چرا بهتر است فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین خریداری شود؟

خرید حضوری فرش امری بسیار زمانبر و تقریبا سخت است. چرا که بازدید از نمایشگاهها و فروشگاههای مختلف فرش ماشینی و بررسی انواع و اقسام فرش در طرح و نقشه و شانه و تراکم مختلف، بسیار وقتگیر و خسته کننده است. در راستای خرید اینترنتی، فروشگاههای مجازی فرش ماشینی هم شروع به کار کردند. خرید مجازی یا آنلاین فرش، مزایای زیادی را بدنبال دارد و تا حدود زیادی مشکلات خرید حضوری را مرتفع کرده و با ایجاد سهولت در امر خرید فرش ماشینی، آسودگی و رفاه را برای مشتریان بهمراه داشته است.

 

فواید خرید اینترنتی فرش ماشینی  

  • صزفه جویی در وقت و زمان و سرعت بخشیدن به امر خرید فرش: مشتری میتواند در کمترین زمان ممکن خرید خود را از هر مکانی انحام دهد.

 

  • صرفه جویی در پرداخت هزینه: خرید مجازی فرش باعث جلوگیری از صرف هزینه های غیر ضروری مانند هزینه ایاب و ذهاب و ... میگردد.

 

  • عدم نیاز به طی کردن مسافت طولانی: در خرید مجازی، مشتری برای بازدید ازطرحها و نقشه های مختلف نیازی نیست مسافت طولانی را تا محل فروشگاه طی کند و از داخل منزل یا محل کار خود میتواند اقدام به خرید کند

 

  • پرداخت پول کمتر برای خرید فرش: قیمتها در فروشگاه مجازی نسبت به فروشگاه فیزیکی بعلت حذف واسطه ها و حذف هزینه هایی مانند قبض آب، برق، گاز، اجاره بها و .... کمتر است.

 

  • داشتن زمان کافی برای انجام انتخاب درست و هوشمندانه: در خرید حضوری به دلیل اینکه زمان محدود است فقط امکان بررسی تعداد محدودی طرح و نقشه وجود دارد اما در خرید آنلاین میتوان با آرامش خیال و در زمان های مختلف از شبانه روز به بررسی طرخ ها و نقشه ها پرداخت.

 

  • خرید به قیمت درب کارخانه: در خرید آنلاین چنانچه از سایتی خرید انجام شود که آن سایت متعلق به یک شرکت تولید کننده فرش باشد، بدلیل حذف واسطه ها، این امکان برای مشتری وجود دارد که فرش را به قیمت درب کارخانه خریذاری نماید و با ارسال رایگان از طرف کارخانه، فرش را درب منزل خود تحویل بگیرد.

 

  • استفاده از تجربیات دیگران در خرید فرش: اصولا در  فروشگاههای انلاین صفخاتی طراحی شده شده که در ان صفحات مشتریان و بازدید کنندگان سایت تجربیات و پیشنهادات خود را به اشتراک میگذارند. استفاده از این نظرات و پیشنهادات منجر به انتخاب آگاهانه تر و هوشمندانه تر در امر خرید فرش ماشینی میشود. این امکان در فروشگاه فیزیکی وجود ندارد.

 

  • بدست اوردن اطلاعات کافی و وافی در زمینه فرش قبل از خرید این کالا: سایتها و فروشگاههای انلاین بزرگ، معتبر و برند، مانند سایت فرش توس مشهد قسمتی دارند به نام وبلاگ که در این قسمت مقالات کاربردی و مفیدی را ارائه میدهند. مشتری میتواند با مطالعه این مقالات قبل از خرید فرش، اطلاعات ارزشمندی در زمینه مشخصات فنی فرش، دکوراسیون، نکات کلیدی برای انتخاب فرش و .... بدست اورد.

 

فرش توس مشهد در امر تولید فرش ماشینی و دستبافت دارای بیش از نیم قرن سابقه است، شعار فرش توس مشهد تضمین بالاترین کیفیت میباشد. این شرکت تولیدی معتبر، با ایجاد انواع نمایندگی ها و فروشگاههای فیزیکی و مچازی، دست هر گونه واسطه را کوتاه کرده است. مشتری این فرصت را دارد تا با خرید از این فروشگاهها در حقیقت مستقیما از کارخانه و به قیمت درب کارخانه خرید کرده و از هدایا و مزایای خرید اینترنتی از سایت توس مشهد، بهره مند گردد. پس از خرید، فرش بصورت ارسال رایگان برای مشتری در هر نقطه از ایران که باشد فرستاذه میشود.