خرید فرش ماشینی را چگونه به بهترین روش ممکن انجام دهیم؟

بهترین روش خرید فرش ماشینی کدام است؟؟؟

 

روزانه افراد زیادی به خرید فرش و فرش ماشینی نیاز پیدا می­کنند و در پی بهترین روش خرید این کالاهستند.

با گران شدن قیمت فرش دستبافت، طیف وسیعی از جامعه رو به خرید فرش ماشینی آورده اند. به نقل از ایسنا خرید فرش ماشینی از جمله خرید هایی است که طیف های مختلف و وسیعی از جامعه علاقه مند هستند که راجع به آن بیشتر بدانند و در نتیجه بهترین روش را برای خرید فرش ماشینی انتخاب کنند. واضح است که در بازار فرش ماشینی، روش های زیادی برای خرید فرش، پیش روی افراد قرار دارد و بسیاری از متقاضیان خرید فرش بدرستی نمیدانند که کدام روش برای خرید بهینه تر و به صرفه تر است.

در این مقاله مدیران و کارشناسان فروش شرکت فرش توس مشهد، مزایا و معایب انواع مختلف روش های خرید را به شما معرفی میکنند تا بتوانید با آگاهی بیشتر بهترین روش را برای خرید فرش ماشینی انتخاب کنید.

 

 

خرید آنلاین فرش ماشینی یا خرید فرش آنلاین

بزرگترین مزیت خرید فرش آنلاین یا خرید فرش آنلاین این است که در صرف وقت شما در تردد میان خانه و فروشگاه و در ترافیک و شلوغی شهر، صرفه جویی میشود. استقبال بینظیر و روز افزون از خرید فرش آنلاین باعث شده است که برند های معتبر تولید کننده فرش ماشینی از جمله شرکت  فرش توس مشهد، بخش فروش آنلاین و حرید اینترنتی فرش را با خدماتی مثل پرداخت وجه فرش درب منزل، تضمین کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان فرش تا درب منزل مشتری، ایجاد کنند.
 تنها مشکلی که شاید در خرید آنلاین فرش ماشینی وجود دارد  این است که مشتری قبل از دریافت کالا، امکان برخورد مستقیم با فرش ندارد و اصطلاحا فرش ماشینی را لمس نمی­کند. تجربه نشان داده است که لمس مستقیم فرش هنگام خرید، مسئله ای است که از نظر روانی بر مشتری تاثیر میگذارد و مشتری با خیال آسوده تری خرید میکند. برای حل این مسئله، فروشندگان و برندهای معتبری همچون فرش توس مشهد، امکان مرجوع کردن فرش را تا زمان 48 ساعت فراهم کرده ­اند و اگر مشتری به هر دلیل از  فرش خریداری شده به صورت غیرحضوری و آنلاین احساس رضایتمندی نکرد، این فرصت را دارد که فرش را پس فرستاده و فرش ماشینی دیگری انتخاب کند. همیشه بر این نکته تاکید میشود که خرید فرش آنلاین از شرکت­های تولید کننده معتبر و برندهای معروف که کیفیت محصولات خود را تضمین می­کنند کاری معقولانه و منطقی است. با این توضیحات به نظر میرسد خرید آنلاین فرش ماشینی در ردیف بهترین روش های خرید این کالا قرار می­گیرد.

 

 

خرید فرش از هایپرمارکت های تخصصی فرش

یکی دیگر از روش های خرید فرش ماشینی مراجعه به هایپرمارکت ها یا فروشگاههای بزرگ تخصصی فرش ماشینی است. موسسین این هایپر مارکت ها یا خود تولید کننده هستند یا نیستند معمولا در این فروشگاهها برندها و شرکتهای متعدد و مختلفی محصولات خود را عرضه میکنند. رشد روزافزون تعداد این هایپرمارکت ها در یکی دو سال اخیر، باعث جلب نظر و استقبال خریداران فرش از آنها شده است. اگر قصد خرید فرش از هایپرمارکت های تخصصی فرش را دارید باید مشکل رفت و آمد در ترافیک کلافه کننده شهر را به جان بخرید. ضمنا این فروشگاه ها در مقاطع زمانی خاص مثل شب عید که معمولا تعداد متقاضیان خرید فرش افزایش می­یابد، بسیار شلوغ میشوند و تحمل این شلوغی برای بسیاری از افراد دشوار است.

 

خرید فرش از راسته بازار فرش فروشان

در شهرهای بزرگ معمولا به این شکل است که تعدادی از فروشگاههایی که در یک صنف و حرفه فعالیت میکنند در یک راسته بازار و در مجاورت هم قرار میگیرند. بعبارت دیگر در بعضی از خیابان های شهرهای بزرگ شاهد شکل گیری راسته بازارهایی هستیم که از تاسیس چند فروشگاه فرش ماشینی در کنار هم ایجاد شده اند. یکی دیگر از روشهای خرید فرش، خرید از این راسته بازارها میباشد و مزیت آن این است که هر یک از این فروشگاه ها معمولا نمایندگی فروش یک یا چند تولیدکننده را به عهده دارند و این موضوع دست شما را در انتخاب بازمی­گذارد. البته این فروشگاه ها وسعت چندانی ندارند و تعداد برندهایی که در این هایپر مارکت ها محصولات خود را عرضه می­کنند، معمولابه شماره انگشتان یک دست نمی­رسد. مزیت دیگری که این راسته بازارها دارند این است که چون در محله ها قرار گرفته­ اند، برخی از آنها البته نه همه، حاضر می­شوند فرش ماشینی را به صورت اعتباری و اقساطی هم به اهالی آن محل به فروش برسانند. هشدار مهمکارشناسان فرش توس مشهد به شما هشدار میدهند و توصیه می­کنند که اگر قصد خرید از این هایپر مارکت ها را داشتید حتما از آنها بخواهید تا کیفیت و اصالت کالا و فرش ماشینی را که میخرید را تضمین کنند و اگر خودتان در شناخت کیفیت و مرغوبیت فرش تخصصی ندارید حتما به همراه یک فرد خبره خرید خود را انجام دهید. علت این توصیه این است که در بعضی موارد، پیش آمده است که فرش خریداری شده از این فروشگاه ها فاقد کیفیت لازم بوده یا فرش ماشینی تحویل داده شده به مشتری دارای معایبی بوده و فروشنده زیر بار پس گرفتن آن و مرجوع کردن آن نرفته است. دراین روش خرید فرش، مشکل تردد به محل این راسته بازارها، مانند روشهای قبلی، کماکان دردسرساز است خصوصا که این راسته بازارها معمولا در نقاط پرترافیک شهرها واقع شده اند.

 

خرید فرش با مراجعه حضوری به کارخانه

با وجود رشد روزافزون و فراگیر شدن خرید آنلاین فرش یا خرید فرش آنلاین و خرید از فروشگاهها و هایپرمارکت هایی که بطور تخصصی در زمینه فروش فرش ماشینی کار میکنند و  گرم بودن و پرمشتری بودن راسته بازارهای فرش، هنوز هم برخی از اقشار جامعه ترجیح می­دهند برای خرید فرش به درب کارخانه مراجعه کنند. بعضی کارخانه ها و واحدهای تولیدی فرش، برای پاسخگویی به این افراد، نمایشگاهی در محل کارخانه راه اندازی کرده اند و درصدی تخفیف برای خرید درب کارخانه در نظر گرفته اند. شاید اصلی ترین مزیت این روش خرید فرش ماشینی، همین تخفیف های درب کارخانه باشد. البته ارائه تخفیف، منحصر به خریداران فرش درب کارخانه نیست و فروشگاه های آنلاین و هایپرمارکت های تخصصی فرش و راسته بازارهای عرضه کننده فرش ماشینی نیز به مناسبت های مختلف تخفیف هایی به خریداران ارائه می­کنند. بیشتر افرادی از روش خرید درب کارخانه استفاده میکنند که در میان پرسنل شاغل در کارخانه تولیدکننده فرش، مُعرف و آشنا دارند. این روش خرید فرش، دیگر چندان مرسوم نیست و اگرچه ممکن است معرف شما مدعی باشد که یک فرش را به صورت خاص برای شما بافته ­اند! اما واقعیت این است که عملا چنین امکانی در کارخانه ها وجود ندارد و فرش­ ماشینی هم رده، همه با مواد اولیه یکسان و کیفیت یکسان تولید می­شود.

 

و حرف آخر...

 با در نظرگرفتن تمامی شرایط و مقایسه همه روشها به نظر می­رسد که روش خرید فرش آنلاین و خرید اینترنتی فرش ماشینی از یک برند معروف و معتبر که به کیفیت و اصل بودن محصولاتش اطمینان کامل داریم، بهترین و کم هزینه ترین روش از نظر اقتصادی و صرف وقت می­با­شد. و عقل سلیم حکم می­کند که دراین شرایط کمبود وقت و سرسام آور بودن هزینه ها، بهترین روش که روش خرید فرش آنلاین یا خرید اینترنتی فرش است را انتخاب کنیم چرا که روش خرید آنلاین فرش از فرش توس مشهد، مزایای تمامی دیگر روشهای خرید فرش را دارد و علاوه بر آنها مزایای منحصر بفرد و اختصاصی هم که در بالا ذکر شد را نیز دارد.

کارخانجات فرش توس مشهد که دارای نیم قرن تجربه در تولید فرش دستبافت و فرش ماشینی می­باشد از قدیم الایام، کیفیت را سرلوحه کار خود و شعار خود قرار داده است و تمامی مشتریان این شرکت از کیفیت محصولات فرش توس مشهد، نهایت رضایت را دارند. شعار فرش توس مشهد، مشتری سالاری است لذا مخصوصا برای مشتریانی که از طریق سایت Tooscarpet.com خرید فرش آنلاین انجام میدهند، امکانات و سرویسهای منحصر بفردی را در نظر میگیرد. از جمله این سرویسها این است که جهت رفع تردید خریدار در انتخاب نقشه، به خریدار،مشاوره رایگان می­دهد و قبل از خرید، فرش انتخابی را با دکوراسیون منزل مشتری تست می­کند  به این شکل که مشتری گرامی عکس دکوراسیون منزل خود را برای کارشناسان فرش توس مشهد می­فرستد و کارشناسان توسط نرم افزار، فرش ماشینی انتخابی را با دکوراسیون منزل مشتری ست کرده و عکس آن را برای مشتری ارسال می­کنند تا خریدار عزیز، با خیال راحت فرش انتخابی خود را خریداری نماید. فرش توس مشهد جهت رفاه حال و اطمینان خاطر مشتریان، سرویس­هایی چون مشاوره رایگان، تست فرش انتخابی با دکوراسیون منزل مشتری فبل از خرید، ارسال رایگان فرش ماشینی، تضمین اصالت فرش ماشینی، پرداخت درب منزل و مرجوع کردن فرش در صورت مشاهده عیب و یا نقص و ...... را در اختیار خریداران گرامی قرار می­دهد.