نمایشگاه فرش دموتکس ترکیه سال ۲۰۲۳ در آنتالیا برگزار می شود

نمایشگاه فرش دموتکس ترکیه سال ۲۰۲۳  به جای قاضی انتپ در آنتالیا برگزار می شود

نمایشگاه فرش دموتکس یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت فرش در جهان است که هر ساله در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و خدمات دهندگان در صنعت فرش گرد هم می‌آیند تا آخرین نوآوری‌ها، طرح‌ها و روش‌های پایدار را به نمایش بگذارند. همچنین، این نمایشگاه فرصتی برای شبکه‌سازی با حرفه‌ایان این صنعت و یادگیری از فناوری‌های پیشرفته است.

به دلیل زلزله ویرانگر ۶ فوریه در ترکیه مرکز نمایشگاه خاورمیانه قاضی آنتپ (غازی عینتاب) به عنوان مرکز لجستیکی برای سازمان‌های امدادی زلزله‌زده تبدیل شده است. از این رو شرکت نمایشگاهی دموتکس تصمیم گرفت رویداد امسال در شهر توریستی آنتالیا برگزار شود.

فرش توس مشهد نیز ضمن شرکت در این نمایشگاه مفتخر است تا از شما همراه عزیز و گرامی دعوت کند از غرفه ما به شماره B102 واقع در سالن سوم،  بازدید به عمل آوردید. صمیمانه منتظر حضور گرمتان هستیم. 

تعداد غرفه و بازدیدکننده سالانه این نمایشگاه شگفت انگیز است. در نمایشگاه دموتکس سال 2019 که در ترکیه برگزار شد، بیش از 750 شرکت از 70 کشور در آن حضور داشتند و بیش از 60 هزار بازدیدکننده از سراسر جهان در آن شرکت کردند. 

بازدیدکنندگان این نمایشگاه شامل تولیدکنندگان، صادرکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و خدمات دهندگان در صنعت فرش و همچنین علاقه‌مندان به این صنعت هستند.

صنایع مختلفی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، از جمله تولیدکنندگان فرش، تولیدکنندگان پارکت، تولیدکنندگان مواد رنگی و شیمیایی، تجهیزات و ماشین آلات صنعت فرش و ...

در سال ۲۰۲۳، DOMOTEX ترکیه در آنتالیا، پایتخت گردشگری ترکیه برگزار می شود و با ارزشی که آنتالیا به این نمایشگاه تجاری ارائه می دهد، قدرت خود را در منطفه تقویت خواهد کرد. نزدیک بودن فرودگاه آنتالیا به هتل و محل نمایشگاه، مزیتی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه خواهد بود.

انتظار می رود این نمایشگاه میزبان شرکت کنندگان از بسیاری از کشورها باشد، زیرا بیش از ۲۵۰ پرواز مستقیم یا متصل به فرودگاه از بیش از ۲۰۰ شهر از اروپا، جمهوری های ترک و خاورمیانه وجود دارد. به لطف بیش از ۲۰ پرواز برنامه ریزی شده بین استانبول و آنتالیا و پروازهای مستقیم از شهرهای دیگر DOMOTEX ترکیه به راحتی از سراسر ترکیه قابل دسترسی است.
دموتکس ترکیه میزبان نوآوری های صنعت فرش و کفپوش

ترکیه که تجارت فرش ماشینی خود را ۲۱.۹ درصد افزایش داده و به سطح ۲.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ رسیده است، با پتانسیل تولید پویای خود روز به روز با افزایش ارقام صادرات خود در حال پیشرفت است.
DOMOTEX ترکیه صنعت فرش و کفپوش را گرد هم آورده و به توسعه و اندازه جهانی این صنعت کمک می کند. غرفه داران گروه های محصولات فرش ماشینی و دستباف خود را به نمایش خواهند گذاشت. فرش و قالیچه دستباف; پوشش کف نساجی (دیوار به دیوار)؛ پوشش های کف ارتجاعی؛ لمینت، چوب و پارکت؛ الیاف، نخ فرش شده؛ فناوری های تمیز کردن؛ چمن مصنوعی و کفپوش ورزشی؛ کاربرد و فناوری ماشین آلات و کفپوش و فرش.

موضوع پایداری و بازیافت در نسخه امسال نمایشگاه تجاری به شدت مورد تاکید قرار خواهد گرفت. برنامه ریزی شده است که نسل جدید و محصولات دوستدار طبیعت تولید شده با فناوری های دوستدار محیط زیست که سال گذشته مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرش توس مشهد نیز ضمن شرکت در این نمایشگاه مفتخر است تا از شما همراه عزیز و گرامی دعوت کند از غرفه ما به شماره B102 واقع در سالن سوم،  بازدید به عمل آوردید. صمیمانه منتظر حضور گرمتان هستیم. 

نمایشگاه فرش دیگری به نام CFE در آذر ماه 1402 در استانبول برگزار خواهد شد برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید