در چه شرایطی خرید فرش ماشینی را  بصورت اینترنتی انجام دهیم؟؟

شرایط عالی و فوق العاده برای خرید اینترنتی فرش ماشینی در نهایت امنیت

 با توجه به این امر که امروزه تعداد فروشگاههای فرش ماشینی خیلی بیشتر از قبل شده است، تشخیص اعتبار و درستی کار یک فروشگاه اینترنتی برای مشتری بسیار سخت شده است. در این مقاله ما سعی بر این داریم که تمامی المانهایی که در یک خرید اینترنتی توسط مشتری باید لحاظ شود را ذکر کنیم تا مشتری با دید باز و آگاهی کامل و اطمینان، خرید اینترنی فرش ماشینی را انجام دهد و در نهایت از خرید خود رضایت کامل را داشته باشد.

 

مواردی که هنگام خرید اینترنتی فرش ماشینی حتما باید رعایت شود:

  • تضمین بالاترین کیفیت

یک فروشگاه اینترنتی باید بتواند کیفیت محصولات خود را تضمین کند. لازمه این امر این است که فروشگاه اینترنتی خود به سرچشمه وصل باشد و خود تولیدکننده فرش ماشینی باشد تا به تمام جزئیات فرش ماشینی بافته شده اعم از نوع دستگاه بافنده، نوع الیاف بکار رفته در بافت فرش، تراکم، شانه و .... اشراف کامل داشته باشد و بتواند کیفیت محصولات خود را تضمین کند.

عوامل زیادی در تضمین کیفیت فرش ماشینی تاثیر دارند از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  وزن بالای 42 کیلوگرم (فرش های سبک تر از کیفیت پایین تری برخوردار هستند)
  2.  عدم استهلاک و تغییر رنگ فرش با گذشت زمان
  3.  حفظ لطافت و نرمی فرش در طول زمان
  4.  مقاومت بالای فرش و عذم تغییر کیفیت آن در برابر شستشو و ...
  5.  عوامل دیگر

کیفیت محصولات کارخانجات  توس مشهد از بالاترین سطح برخوردار است و تمامی مشخصات بالا را دارا است. فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد نیز به دلیل وصل بودن به سرچشمه، کیفیت محصولات خود را صد در صد تضمین میکند.

 

  • تضمین بهترین قیمت

در فرش توس مشهد فقط هزینه کیفیت را میپردازید. ما این ضمانت را به شما می دهیم که تمامی محصولات عرضه شده موجود در فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد از بالاترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی در تمام کشور برخودار است. ما این اطمینان را به شما میدهیم که هیچ فروشگاهی وجود ندارد که همان کالای انتخابی شما از فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد را دقیقا  با همان کیفیت با شرایطی یکسان (وزن و .......)،  اما قیمتی پایین تر ارائه دهد.

 

  • ضمانت اصل بودن کالا

فروشگاه فرش توس مشهد تمامی محصولات خود را همراه با ضمانت نامه  عرضه مینماید. لیبل یا مارک پشت فرش نوعی ضمانت نامه برای محصولات فرش توس مشهد محسوب میشود.  از آن جهت که فرش توس مشهد در سایت و فروشگاه اینترنتی خود، فقط  محصولات تولیدی کارخانه فرش توس مشهد را عرضه میکند لذا مشتریان عزیز می توانند اطمینان داشته باشند که تمامی فرش های ماشینی موجود در سایت دارای هولوگرام و برچسب معتبر بوده و کلیه مشخصات فنی محصولات یا شناسنامه فرش در پشت کالا نصب شده است.

لازم به ذکر است که فروشگاه الکترونیکی فرش توس مشهد دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و  نماد سازماندهی فروشگاه های تجارت الکترونیک از وزرات صنایع و معادن می باشد. هم چنین شرکت فرش توس مشهد این تضمین را میدهد که کلیه محصولات خود را با مواد اولیه درجه یک و با به کار گیری ماشین آلات به روز و مدرن تولید شده در اروپا تولید و عرضه مینماید.

 

  • پرداخت در محل

وجود نماد الکترونیک و نماد سازماندهی در فروشگاه اینترنتی و در یک سایت میتواند این اعتماد را کاملا به مشتری بدهد که آن فروشگاه اینترنی معتبر بوده و مورد تایید وزارت صنعت و معدن است. بنابراین مشتری میتواند با خیال آسوده از درگاه بانکی فروشگاه اینترنتی مربوطه، پرداخت آنلاین داشته باشد و خرید اینترنتی فرش را انجام دهد. 

ما به مشتریان و کاربران عزیز توصیه میکنیم جهت تسریع در امر سفارش، مبلغ تعیین شده را از طریق سایت به صورت اینترنتی یا پرداخت آنلاین، پرداخت نمایند. فرش توس مشهد برای ایجاد حس اعتماد در مشتری، این امکان را نیز فراهم آورده تا مشتری بتواند مبلغ قابل توجهی از هزینه تعیین شده را هنگام تحویل کالا درب منزل پرداخت نماید.

  

  •  ارسال به سراسر کشور

شرکت فرش توس مشهد در جهت جلب رضایت مشتری، امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور را فراهم نموده است و ارسال تمامی سفارشات به شهرستان ها به وسیله شرکت حمل و نقل کشوری صورت میپذیرد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات ارسالی از بیمه حمل و نقل و ضمانت نامه  نیز  برخوردار میباشند  فرش توس مشهد ارسال کالا را به تمام نقاط کشور به صورت رایگان انجام میدهد.

 

  •  ضمانت بازگشت 3 روزه

هدف شرکت فرش توس مشهد جلب رضایت مشتری به صورت کامل میباشد به همین دلیل در صورت وجود مشکل فنی برای فرش ماشینی، امکان بازگشت محصول را در طی 3 روز فراهم نموده است. در صورتی که فرش ماشینی خریداری شده دارای مشکلی فنی بوده، مشتری باید حداکثر طی زمان 3 روز این مورد را به واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد اطلاع دهد. کارشناسان توس مشهد در صورت امکان در محل حضور پیدا کرده و در صورت تایید مشکل فنی ، فرش را به کارخانه عودت داده و فرشی دیگر به مشتری گرامی تحویل میدهند. 

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که محصول خریداری شده تحت پوشش اصلی شرکت فرش توس مشهد  بازگردانده شود. اگر قصد بازگشت کالا را دارید بهتر است از مخدوش کردن پوشش اصلی کالا و همین طور نوشتن توضیحاتی اضافه روی آن خودداری نمایید. در صورتی که مشکل فنی در اثر استفاده نادرست بعد از تحویل کالا پدید آید، فرش ماشینی خریداری شده شامل استفاده از این سرویس نمیگردد.

 

  • نحوه ارسال و حمل و نقل

ارسال تمامی محصولات موجود در فروشگاه الکترونیکی فرش توس مشهد به سایر نقاط ایران تا نزدیکترین باربری محل سکونت مشتری رایگان و بر عهده شرکت میباشد. تمامی محصولات دارای ضمانت نامه و  بیمه نامه است که در زمان تحویل محصول به مشتری تحویل داده می شود.