چرا فرش توس مشهد نمادی برای کیفیت است؟

چرا فرش توس مشهد نمادی برای کیفیت است؟

 

در ابتدا باید اطلاعات زیر را در ارتباط با فرش ماشینی بدانید:

فرش ماشینی از بهم پیوستن سه دسته نخ تشکیل شده است:

1- نخ تار که بعنوان ستون اصلی فرش نامگذاری شده است.

2- نخ پود که در عرض فرش قرار دارد و نخ خاب با توجه به طرح و نقشه موردنظر روی آن قرار می ­گیرد.

3- نخ خاب فرش، نخی است که قابل رویت و زیرپای مصرف کننده، قابل مشاهده و لمس می­ باشد.

پس از اینکه فرش ماشینی بافته و تکمیل و ریشه و زیگزاک شد نخ تار و پود فرش قابل رویت و شناسایی نمی ­باشد، پس شرکت تولید کننده از هر نوع مواد چه عالی و چه بی کیفیت استفاده کند در حالت عادی و ظاهری، مصرف­ کننده، مواد مصرفی را نمی­ بیند.

یکی از اساسی ترین اصول ما در این شرکت، شعار زیر است:

در فرش توس مشهد ، هر فرش ماشینی که تولید می ­شود، گویی برای مصرف اعضای همین مجموعه بافته می ­شود. 

و با تکیه بر همین شعار، از بهترین مواد اولیه موجود در بازار استفاده می­ کنیم که فرش ماشینی خریداری شده بتواند رضایت مشتری را جلب کرده و چندین سال زیر پای مصرف کننده عمر کند و هر بار پس از شست و شو، فرش شادابتر و زنده تر از قبل باشد..

 

مواد اولیه مصرفی در فرش توس مشهد

♦ این شرکت برای نخ تاراز بهترین نخ­ های پلی استر و پنبه و برای فرش­های تراکم بالاتر از پلی­ استر 100% استفاده میکند که پس از شست ­­و ­شوی فرش ماشینی، موج و کیس در فرش ایجاد نشود و بصورت صاف و یکنواخت در کف سالن یا اتاق قرار گیرد.

♦ نخ پود مصرفی ما از الیاف 100% پنبه خالص می­ باشد که قابلیت انعطاف ­پذیری به فرش می­ دهد و هنگام تا شدن از شکستن فرش جلوگیری کرده و فرش پس از شست و شو موج نمی ­گیرد.

♦ نخ خاب مصرفی از نوع اکریلیک 100% هیت ست می­ باشد که از الیاف بایر آلمان تولید شده است. این نخ از نظر مقاومت، بالاترین استحکام بین نخ­ های موجود در بازار را دارد و از نظر استقامت، پس از چندین سال پا خوردن آسیب نمی­ بیند و نخ همچنان ایستایی خود را دارد. 

بطور مثال: قسمتی از فرش ماشینی که زیرپایه ی مبل برای مدت طولانی قرار می ­گیرد، پس از برداشته شدن مبل قسمت فرورفته آن بعد از گذشت چند ساعت به حالت اولیه خود برمی­ گردد.

ارتفاع خاب فرش ماشینی تولیدی این شرکت از حالت استاندارد بالاتر می­ باشد بطوریکه وزن یک فرش 12 متری ، 46 کیلوگرم می ­باشد که قابل مقایسه با وزن­های موجود در بازار با وزن 42 یا 43 کیلوگرم نیست.

 

 

از نظر کنترل نهایی، فرشها تک به تک بصورت خیلی دقیق کنترل می­ گردد و در صورت مشاهده کوچکترین عیب، فرش بعنوان فرش درجه­ دار، لیبل و برچسب می ­خورد و فرش­های صحیح و سلامت بعنوان درجه یک، بسته­ بندی و جهت عرضه به مشتریان آماده می­ گردد.

امیدواریم بتوانیم با تلاش تک تک پرسنل این مجموعه رضایت مشتریان عزیز را حاصل نماییم.

برای گرفتن اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در زمینه خرید، نگهداری، نظافت و طول عمر فرش ماشینی میتوانید به صفحه اخبار و مقالات سایت فرش توس مشهد مراجعه فرمایید.