مزایای فرش گرد و نحوه چیدمان منزل با آن

فرش همواره بخشی اساسی از فرهنگ ایرانی بوده است. فرش های ایرانی به دلیل طرح‌های پیچیده، رنگ‌های شاد و کیفیت استثنایی شناخته شده‌اند. در میان انواع مختلف قالی‌های ایرانی، قالی‌های گرد، یک جزء منحصر به فرد و شیک به هر دکوراسیون منزلی هستند.

چرا باید قالی گرد بخریم؟

قالی های گرد بهترین انتخاب برای کسانی است که میخواهند دکوراسیون متفاوتی داشته باشند. این قالی ها صمیمیت بیشتری به منزل شما میدهند و آرامش را برای شما به ارمغان میاورند. همچنین این فرش ها به زیبایی تمام در سایز های مختلف در کنار هم ست می شوند و زیبایی منزل شما را دوچندان میکنند.  در ادامه مزایای فرش های گرد را با دقت بالاتری بررسی میکنیم.

چگونه می‌توانیم منزل خود را با قالی گرد تزئین کنیم؟

تزئین منزل با قالی‌های گرد نسبتاً آسان است. با دقت به نکات زیر میتوانید دکوراسیون بهتری با فرش گرد داشته باشید:

1. در اتاق پذیرایی می توانید یک قالی گرد بزرگ را زیر میز ناهار خوری گرد قرار دهید به گونه ای که میز و تمامی صندلی ها را دربر بگیرد

2. در اتاق خواب، یک قالی گرد را به مرکزیت تخت زیر تخت قرار دهید. البته می توانید از قالی های گرد کوچک تر در کنار تخت هم استفاده کنید.

3. در اتاق حال می توانید از یک قالی گرد برای پر کردن فضای بین مبلمان به صورتی که بخش کمی از قالی گرد زیر پایه های مبل نیر برود استفاده کنید که درین صورت زیر پای شما و مهمان هایتان گرم خواهد بود.

4. در حمام نیز می توانید یک فرش پادری گرد کوچک را در جلوی سینک یا وان قرار داده و رنگ و بافت را اضافه کنید.

مزایای قالی‌های گرد چیست؟

علاوه بر جذابیت ظاهری، قالی‌های گرد مزیت های فراوانی دارند که آنها را به یک خرید هوشمندانه تبدیل می‌کند. در ادامه برخی از مزایای استفاده از قالی‌های گرد در منزل شما ذکر شده است:

1. قالی های گرد حس صمیمانه تری را به شما ومهمانان شما القا خواهند کرد که در همان لحظات اول متوجه خواهید شد.

2. آنها را می تواند در سایز های متفاوت در کنار هم ست و استفاده کرد و زیبایی دوچندان به منزل بخشید در صورتی که فرش های مستطیلی در صورتی که از نظر اندازه و طرح جفت نباشند زیبایی کمتری ارائه میکنند.

3. قالی های گرد منزل شما را بزرگ تر نشان خواهند داد.

4. آنها راحت تر تمیز می شوند. با توجه به اینکه قالی های گرد زیر وسایل سنگین و بزرگ قرار نمیگیرند و آزادانه تر پهن می شوند نظافت و جابجایی آنها نیز ساده تر خواهد بود.

انتخاب از شما، فرش گرد از ما 

فرش توس مشهد توانایی تولید تمامی فرش های خود در تمامی طرح ها و شانه و تراکم به صورت گرد را دارا می باشد. شما می توانید با تماس با بخش فروش طرح و مشخصات مورد نظر خود را سفارش دهید تا قالی گرد مورد نظر شما تولید شود.