مشتری مداری و اصول آن

 

مشتری مداری چیست و چگونه تعریف میشود؟

مشتری مداری نوعی فرهنگ سازمانی است که برای ارزش گذاری و ارج نهادن به مشتری در سازمان ایجاد میشود. سازمان تلاش میکند تا خواسته ها و انتظارات مشتری را به نحو احسن و کامل پاسخ دهد و این امر در نهایت، رضایتمندی و وفاداری مشتریان را بهمراه خواهد داشت. یک سازمان موفق باید نیازها و انتظارات مشتری را بخوبی شناسایی کرده و در جهت برآورده کردن آنها برآید.  
سازمان و شرکت فرش توس مشهد در راستای تحقق امر مهم مشتری مداری، به آنالیز انتظارات و نیازسنجی مشتریان گرامی پرداخته و موارد زیر را بعنوان مهمترین خواسته ها و نیازهای مشتریان شناسایی کرده است و سعی و تلاش خود را در برآورده کردن این نیازها به کار بسته است.

 

  • تکریم مشتری

اولین انتظار و خواسته مشتری تکریم و احترام است. همه ما دوست داریم که محترم شمرده شویم و این خواسته و نیاز زمانیکه در سازمان در جایگاه مشتری قرار میگیریم پررنگ تر میشود. شرکت فرش توس مشهد به کارکنان و کارمندان خود آموزش میدهد که در برخورد با مشتری نهایت ادب و احترام را رعایت کنند و حتی بیش از انتظار مشتری وی را احترام کنند تا مشتری احساس بسیار خوشایندی در کنار خریدش تجربه کند.

 

مشتری11-توس مشهد

 

  • کیفیت محصولات و خدمات

کیفیت برای هر مشتری مهمترین اصل است. مشتری شاید برخورد نامناسب یا قیمت بالا و یا نکات منفی دیگر را بتواند تحمل کند اما مطمئنا کیفیت پایین را نمی تواند تحمل کند. شرکت فرش توس مشهد با در نظر گرفتن این مهم، اصل کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و محصولاتی که تولید و به مشتریان ارائه میدهد از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

 

  • برآورده کردن نیازهای مشتری در همه ی زمینه ها 

هر مشتری در هنگام مراجعه به شرکت یا سازمان انتظار دارد که تمامی کالاها و موارد نیاز خود را بتواند دریافت کند و با مقایسه محصولات متنوع بتواند یک انتخاب و خرید دقیق و درستی انجام دهد. شرکت فرش توس مشهد با ایجاد تنوع زیاد در تولید محصولات خود کلیه نیازهای مشتری را در این زمینه برآورده کرده و هر مشتری با مراجعه به نمایشگاه یا فروشگاه آنلاین فرش توس میتواند خرید مورد علاقه خود را انجام دهد. 

 

  • زیبندگی کارکنان و محیط کار

اولین موردی که مشتری در بدو ورود با آن روبرو میشود زیبایی و آراستگی فضای خرید و کارکنان است. هرچه محیط شرکت آراسته تر و زیباتر باشد مشتری از آرامش بیشتری برخوردار میشود. این حس خوب را مشتریان گرامی میتوانند در نمایشگاهها و فروشگاه آنلاین فرش توس مشهد تجربه کنند. شرکت فرش توس مشهد سعی در هرچه بهتر کردن محیط نمایشگاهها و کیفیت فروشگاه آنلاین خود دارد تا مشتری بتواند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام داده و از حضور فیزیکی در نمایشگاهها و حضور مجازی در فروشگاه آنلاین لذت ببرد.

 

  • سرعت و دقت در ارائه خدمات

یکی از دغدغه ها و انتظارات مهم مشتریان این است که بتوانند محصولی را که خریداری میکنند، در اسرع وقت دریافت کنند. تعلل شرکت یا سازمان در این زمینه باعث نارضایتی مشتریان میشود. فرش توس مشهد در راستای رضایت مشتریان با در نظر گرفتن این مهم تمام تلاش خود را به کار میبندد تا بتواند در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این امر را تحقق بخشد.

 

  • نظرسنجی از مشتریان

فرش توس مشهد تاکید زیادی بر شنیدن نظرات مشتریان دارد تا با استفاده از این نظرات بتواند به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و در جهت بهبود شرایط خود و مشتریان گام بردارد. این شرکت در هر دوحالت رضایت و یا عدم رضایت مشتریان به نظرات آنها احترام میگذارد و مودبانه و مهربانانه به انتقادات پاسخ میدهد و قدردان پیشنهادات شما خواهد بود. 

      

مشتری111-توس مشهد

   

 شعار شرکت فرش توس مشهد تولید کننده انواع فرش ماشینی با کیفیت:

رضایت مشتری سرلوحه کار ماست.