نقش الیاف اکریلیک در سلامت کودکان و بزرگسالان

در موقع خرید فرش به الیاف تشکیل دهنده ­ی آن دقت کنید!!

 

اهمیت کیفیت و جنس الیاف فرش خانه!!!

در خانه­ هایی که کودک  و سالمند وجود دارد، مفروش کردن کف سالن و اتاقها از اهمیت بسیار ویژه­ ای برخوردار است. مخصوصا خانه هایی که کودک نوپا در آن خانه رشد می­کند به لحاظ اینکه کودک به تازگی راه رفتن را یاد گرفته است و علاقه به تکرار آن دارد، احتمال دارد کودک در حین راه رفتن به زمین بخورد و چنانچه کف، بدرستی و با فرش با الیاف مناسب مفروش نشده باشد، کودک دچار آسیب شود. همچنین اگر فرش خانه از الیاف مناسبی نباشد ممکن است اعضاء خانه مخصوصا کودکان و سالمندان به مرور زمان دچار آسیب جدی از جمله مشکلات تنفسی و ریوی و بیماریهای خطرناکی از جمله سرطان و .... بشوند.

 

 

روند رشد و توسعه ی فرش:

در قدیم الایام کلیه خانه­ ها با فرش دستبافت مفروش می­شدند که توسط انسان بافته می­شد. الیاف اینگونه فرش ها، الیاف کاملا طبیعی بودند که در طبیعت یافت می­شد و انسانها دخالت و نقی در تولید آن نداشته و ندارند. اما به مرور زمان با پیشرفت صنعت نساجی و مکانیکی و به بازار آمدن دستگاههای قالیبافی و فرشبافی، فرش ماشینی به بازار آمد و به سرعت رشد و توسعه پیدا کرد.

امروزه بعلت گران بودن الیاف طبیعی در فرش دستبافت، مردم چهان روی  به خرید فرش ماشینی آورده ­اند. الیاف فرش ماشینی، الیاف مصنوعی است که الیافی هستند که در طبیعت وجود ندارد و ساخته ­ی انسان است. این الیاف انواع مختلفی دارد که معروفترین و پرکاربردترین آنها الیاف پلی استر و الیاف اکریلیک می­باشد. در بین الیاف مصنوعی، سلامت الیاف اکریلیک تایید شده است. بدلیل اینکه بسیاری از ضروری­ ترین وسایل زندگی ما از مواد و مشتقات نفتی درست شده ­است و همه ما روی فرش اکریلیک زندگی کرده­ ایم و تاکنون از این ناحیه ضرر و آسیبی متوجه ما نشده است.حال اگر فرض کنیم الیاف اکریلیک مضر است چگونه ممکن است که معتبر­ترین و بزرگترین موسسه استاندارد آلمان، تولید حساس­ترین نوع پوشاک، (از جمله لباس­های کودک و جوراب که بطور مستقیم با پوست بدن تماس دارند) با الیاف اکریلیک را بدون اشکال می­داند و به الیاف تولیدی شرکتی مانند درالون، گواهی استاندارد می­دهد. آیا می­توان پذیرفت که کشورهای اروپایی که معمولا بالاترین استاندارد را برای سلامت و حفظ امنیت در نظر می­گیرند، فقط با اهداف تجاری اقدام به صدور چنین مجوزها و استانداردهای مهمی بکنند. امروزه الیاف اکریلیک بعنوان سرآمد الیاف با کیفیت شناخته شده­ اند.

 

الیاف اکریلیک هیت ست شده:

فرایند هیت ست کردن صرفا روی الیاف اکریلیک انجام می­شود. در فرایند هیت ست کردن ابتدا الیاف اکریلیک را ریسیده و سپس وارد ریلی می­کنند که در آنجا الیاف توسط بخار آب، حرارت بسیار بالا می­بیند در این پروسه رنگ الیاف تثبیت شده و کیفیت و روشنی آن حفظ می­شود. در ضمن این الیاف، بدون پرز و بدون حساسیت می­شود. فرشی که با این الیاف بافته می­شود بسیار مناسب مصارف خانگی و اتاق کودک است.

 

مزایای فرش اکریلیک صد در صد هیت­ ست شده:

  • ضد پرز و ضد حساسیت
  • نرم و لطیف و داشتن احساس خوشایند، حین راه رفتن بر روی فرش بدلیل نرمی و لطافت آن
  • مقاومت بالا و عدم تغییر شکل و اندازه فرش در طولانی مدت
  • عدم جذب گرد و غبار و سهولت در نظافت فرش
  • عدم تغییر شکل و عدم سوختگی بر اثر اصابت جسم داغ

 

 

 

فرش توس مشهد پیشرو در تولید، عرضه و ارسال فرش ماشینی فوق العاده با کیفیت

فرش توس مشهد با داشتن سابقه طولانی در تولید فرش دستبافت  و ماشینی، در این حرفه و صنعت پیشکسوت است. کارخانجات فرش توس مشهد از الیاف اصل و صد در صد هیت ست شده بسیار با کیفیت در تولید فرش ماشینی استفاده می­کند به همین دلیل محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده  بالایی برخوردار است.

  

 

ارسال رایگان فرش

از تسهیلاتی که فروشگاه اینترنتی توس مشهد فرش آنلاین برای شما خریدار عزیز در نظر گرفته است که پس از خرید فرش، فرش بصورت ارسال رایگان فرش و تحویل درب منزل بدست شما میرسد. ارسال فرش به سراسر ایران رایگان است و شما با خیال راحت می توانید بدون صرف زمان و هزینه فرش را درب منزل خود تحویل بگیرید.

فرش توس مشهد پیشرو در ارائه و تولید فرش ماشینی با کیفیت در بازار فرش ماشینی ایران است . این شرکت سعی در ارائه محصولات خود بصورت اینترنتی و آنلاین و فرش آنلاین به مشتریان خود را دارد و جهت تسهیل در روند خرید فرش، ارسال از کارخانه به درب منزل هموطنان را بدون هیچ واسطه ای و بصورت ارسال رایگان فرش و تحویل فرش درب منزل انجام می دهد. هدف ما رضایتمندی مشتری در خرید فرش است. ارسال به سراسر ایران رایگان است و فروش تمامی محصولات فرش توس مشهد از طریق سایت و فروشگاه آنلاین فرش توس مشهد و فرش آنلاین، برای آسایش و خریدفرش بدون دغدغه هموطنان انجام می شود و این مجموعه سعی در فراهم آوردن یک خرید فرش خاطره انگیز برای شما دارد.

 

 

خرید فرش آسان

هدف فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد فرش آنلاین  ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. برای اینکه خرید فرش آسان را تجربه کنید این شرکت امکاناتی برای خرید فرش اینترنتی شما عزیزان در نظر گرفته است که از جمله آنها خرید فرش مستقیم و بدون واسطه و پرداخت آنلاین فرش آنلاین از شرکت است، 

 

ضمانت بازگشت

برای آسودگی خیال شما از فروشگاه اینترنتی فرش آنلاین  ما ضمانت بازگشت 48 ساعته برای محصولات خود در نظر گرفته ایم تا در صورت وجود هر نوع نقص در فرش، حتی با ارائه عکس از نواقص فرش به کارشناسان فروش ما و تشخیص نقص بلافاصله فرش جایگزین برای شما ارسال یا فرش عودت داده می شود.

 

حرید فرش اصل

در پشت فرش برچسب استانداردی تعبیه شده است که شامل نام شرکت تولید کننده، لوگو مخصوص شرکت، نام طرح، کد طرح و مشخصات فنی فرش عروسکی مثل جنس الیاف به کار رفته در فرش، تراکم طولی و عرضی، تعداد رنگ، علامت استاندارد و ... بکار رفته است. تمام این موارد را رعایت میکنیم تا امکان برند سازی و ارائه ی فرش باکیفیت درجه یک را فراهم آوریم  تا مشتری عزیز ما با خیال آسوده بتواند از فروشگاه اینترنتی فرش توس مشهد فرش آنلاین، خرید فرش لذت بخش را تجربه کند.

هموطنان عزیز با خرید فرش  اینترنتی یا حضوری از شرکت فرش توس مشهد، خرید فرش  مطمئن را انجام داده و در حقیقت نوعی سرمایه گذاری انجام می­دهند. استراتژی شرکت فرش توس مشهد، مشتری سالاری است و بعلت کیفیت بسیار بالای تولیداتش و حک نمودن مشخصات کیفی در پشت فرش ماشینی، این اطمینان را به مشتریان خود می­دهد که محصولی را که خریداری می­نمایند سالیان دراز بدون هیچگونه تغییری در منزلشان خود نمایی می­کند و همچنان زیبایی، دوام و لطافت خود را حفظ کرده و از اعضای خانه و مهمانها دلربایی می­نماید.

از نشانه های اطمینان و کیفیت بالای محصول که در فرش توس مشهد به چشم میخورد، وجود مشخصات مهم  پشت حاشیه فرش ماشینی است که توسط دستگاه بافته می شود. این مشخصه امکان برند سازی یا ارائه ی فرش باکیفیت درجه یک را فراهم می آورد.

 

بهترین و زیباترین فرشهای  توس مشهد

فرش آنلاین و فروش آنلاین فرش توس مشهد